جایگزین مسیر

پیش بازی : منچستریونایتد – تاتنهام

by | مهر , ۷ , ۱۳۹۱

تاریخ و زمان بازی :

شنبه 8 مهر ساعت 8 به وقت تهران.

آمار دو تیم پیش از بازی:

برد 2-1 چهارشنبه شب منچستر مقابل نیوکاسل ششمین برد پیاپی برای شاگردان سرالکس در همه رقابت ها بود.شیاطین سرخ در 26 بازی گذشته با تاتنهام در الدترافورد بازنده نبوده اند ،این رکورد از سال 1989 که منچستر در رقابت های قدیمی دسته یک به تاتنهام باخت شروع شد.هرچند در بازی شنبه منچستر باید با مشکلاتی دست و پنجه نرم کند.تیم شمال لندنی در چهار بازی گذشته اش بازنده نبوده و تحت نظر آندرس ویاش بوآش پیشرفت چشم گیری داشته اند.

آخرین بازی :

سرالکس فرگوسن توانست در بازی گذشته مقابل تاتنهام رکورد سر مت بازبی ( روحش شاد ) با 986 بازی در لیگ را پشت سر بگذارد.در آن بازی منچستر با تک گل نیمه اول وین رونی و دو گل زیبا از اشلی یانگ در نیمه دوم توانست بازی را 3-1 به سود خود به پایان ببرد.

حاضرین و غایبین :

اندرس لیندگارد احتمال دارد بعد از اینکه داوید ده حیا در بازی گذشته مقابل نیوکاسل بازی کرد ، دوباره به ترکیب اصلی بازگردد و سرالکس احتمالا رافایل ، جانی ایوانز ، اورا و ریو فردیناند را هم به ترکیب باز خواهد گرداند.پاول اسکولز  ، مایکل کریک و شینجی کاگاوا انتظار میرود که بعد از استراحت در بازی گذشته به خط هافبک تیم بازگردند در حالی که وین رونی هم میتواند بعد از بازگشتش از مصدومیت کنار رابین ونپرسی بازی کند.تاتنهامی ها در ترکیب خود اسکات پارکر ، یونس کابول و آسو اکوتو را در اختیار نخواهند داشت و کایل ناتون و امانوال آدبایور هم حضورشان در ابهام است.

سرمربی تیم حریف : 

آندرس ویاس بوآش سرمربی سابق چلسی بود که نه ماه بیشتر در چلسی دوام نیاورد و از این تیم اخراج شد . و بعد از اینکه هری ردنپ به طور عجیبی از سمتش کنار گذاشته شد ، ویاس بوآش هدایت تاتنهام را به عهده گرفت.از آن زمان تا کنون سر مربی سابق پرتو دست به یک انقلاب در تیم تاتنهام زده و بازیکنان جوان و خوبی مانند کلاینت دمپسی،هوگو لوریس،موسا دمبله را به خدمت گرفته و همچینن قرارداد بازیکن قرضی سال قبلشان آدبایور را دائمی کردند.

بازیکن تاثیر گذار :

درمیان همه این آمد و رفت ها جرمن دفو همچنان نفر اصلی خط حمله تاتنهام باقی مانده و احتمالا خط دفاع یونایتد بعد از گرفتار شدن در بحران مصدومیت آزمون سختی را پیش رو خواهد داشت.ملی پوش تیم انگلستان تا به اینجای فصل 4 گل به ثمر رسانده (با هر پا دو گل ) و میتواند 200 مین گل دوران بازی اش را در الدترافورد بزند.

حواشی :

ویاس بوآش بعد از شکست 3-1 فصل قبل مقابل منچستر در الدترافورد در بازی که تورس یک دربازه خالی را به بیرون زد و تساوی 3-3 در استمپفورد بریدج ، به دنبال داشتن شانس بهتری جلوی یونایتد است.

آیا میدانید :

شنبه یازدهمین سالگرد بازی منچستر و تاتنهام در وایت هارت لین خواهد بود که در آن بازی یونایتد در حالی که 3-0 عقب بود بازی را 5-3 به سود خود تغییر داد.با سپاس از گل های نیمه دوم اندی کول،لورن بلانک، روود ون نیستل روی،خوآن سباستین ورون و دیوید بکام.

نقل قول ها :

ویاس بوآش یک نبرد را دارد.او مدت زیادی در چلسی نبود،اما وقتی که او آنجا بود، تیمش تلاش میکرد که فوتبال بازی کند.این فلسفه فوتبال او هست و فکر میکنم او این کار را در تاتنهام هم انجام خواهد داد .او به درد تاتنهام میخورد.آنها همیشه تاریخی از خوب فوتبال بازی کردن داشته اند .من فکر میکنم که او به این رسم ادامه دهد. “سرالکس فرگوسن”.

۰ Comments